پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به کلیه بیماری Paitent اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیستپزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به کلیه بیماری Paitent اجتناب از دیالیز

مشخص شده است که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی دیالیز جلوگیری از، اما برخی از افراد گیج چگونه می توانید آن را انجام داده است که هستند، و برخی از آنها می خواهند بدانند که دقیقا چه در آن است، در کنار اجازه دهید ما بعضی از جزئیات با هم ببینید در مورد آن.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بر داروهای چینی سنتی (TCM) با ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته پزشکی --- osmoscope است. با توجه به شرایط بیماری و فیزیکی خاص هر بیمار، برخی از داروهای چینی تجویز خواهد شد. مختلف از جوشانده سنتی، این داروها را به پودر میکرونیزه و سپس به کیسه های کوچک قرار داده (در مورد اندازه کلیه) که خواهد شد به راه حل آماده خیس. در حالی که در طول درمان، 2 کیسه دارو خواهد شد تحت پشت بیمار راست در مناطق کلیوی قرار داده است. در سمت دیگر، کیسه دارو با osmoscope کمک می کند که ترویج جذب مواد تشکیل دهنده فعال در داروهای متصل می شود.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بیمار بیماری کمک کلیه دیالیز جلوگیری از؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy را می توان در هر فصل و هر شرایط آب و هوایی استفاده می شود، بنابراین شما نیاز به در نظر گرفتن عوامل زیست محیطی نیست. چه چیزی بیشتر، آن را آسان به جذب شود. تحقیقات نشان می دهد که 65٪ مواد تشکیل دهنده در آن می تواند به ضایعه کلیه مستقیم دریافت کنید. پس از آن می تواند این بیماری به سرعت و کارآمد را درمان کند. علاوه بر این، آن است که یک نوع درمان خارجی است، پس از آن می تواند این بیماری بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند. با درمان بیماری های کلیوی از علل آن، این درمان می تواند کمک به مردم اجتناب از دیالیز.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما پیام toleave خوش آمدید به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما هستند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/638.html





:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: